משכנתא לדירה ראשונה | גדלבסקי יועצים

אם הגעתם לעמוד זה סביר להניח שאתם לפני לקיחת משכנתא לדירה הראשונה שלכם, אין ספק שרכישת דירה היא אחד האירועים המרגשים והמשפיעים ביותר בחייהם של זוג צעיר. אנו מאמינים כי יש לכם לא מעט חששות, תהיות ושאלות עליהם אתם מחפשים תשובה. משכנתא לדירה ראשונה היא מלאכת מחשבת של ממש וכך יש גם להתייחס אליה. גדלבסקי יועצים ייעוץ פיננסי וגיוס אשראי החליטו לעשות לכם סדר.

קבלת משכנתא לדירה ראשונה: צורך בהון עצמי מינימאלי

כאשר אנחנו מדברים על לקיחת משכנתא לשם דירה ראשונה אנו מדברים על צורך בהון עצמי מינימאלי. כאשר אנחנו מדברים על הון מינימאלי לדירה ראשונה אנו רואים כי ניתן להשיג הלוואה עד כ – 75% משווי הנכס על פי חוזה הרכישה ו/או שמאות, מה שמותיר אתכם עם צורך ב – 25% הון עצמי. כמו כן, ישנם לא מעט תוכניות כמו מחיר למשתכן אשר נותנת את האפשרות לקבל מימון של עד 90% מן שווי הנכס.

"מה היא יכולת ההחזר שלך?"

אם נכנסתם לאחרונה לשוק המשכנתאות אנו מאמינים ששמעתם לא מעט פעמים את הביטוי "יכולת החזר", יכולת החזר היא למעשה הסכום המקסימלי אותו תוכלו להחזיר כל חודש. יכולת ההחזר נקבעת על פי כמות ההכנסה החודשית של הלווים. כמו כן, על מנת שהמשכנתא שלכם תאושר בנק ישראל מוודא כי החזר המשכנתא(כולל ביטוח משכנתא ועלויות נלוות) לא עולה על למעלה מ – 40 אחוז מן ההכנסה הפנויה שלכם.

יכולת החזר: יורדים לעובי הקורה

דני ונועה החליטו לרכוש את הדירה הראשונה שלהם, כמות ההכנסה החודשית שלהם ביחד היא כ – 10,000 שקלים, סכום ההחזר החודשי הצפוי הוא כ – 4500 שקלים. ההחזר החודשי שלהם הוא למעשה למעלה מ – 40% מן ההכנסה הפנויה, מה שאומר שמשכנתא זאת לא תאושר.

יוסי ולאה לעומת זאת גם הם לפני רכישת הדירה הראשונה שלהם, כמות ההכנסה החודשית שלהם היא כ-  15,000 שקלים כאשר סכום ההחזר החודשי הצפוי כ – 5000 שקלים. ההחזר החודשי שלהם הוא פחות מ – 40% מן ההנסה הפנויה, מה שאומר שמשכנתא זאת תאושר.

כמו כן, בנק ישראל והגופים המממנים מסתכלים על הוצאות קבועות שלכם ומחשבים גם אותם ביכולת ההחזר – תשלומי שכירות קבועים, הלוואות שלקחתם לשם חופשה גדולה ו/או מימון הנקלח לשם רכישת רכב, כל אלו יורדים באופן אוטומטי מן יכולת ההחזר שלכם.

משכנתא במבט לעתיד

כאשר אנחנו מדברים על משכנתא עלינו להבין כי מדובר בהחלטה שהולכת ללוות אותנו לאורך מספר רב של שנים ויש לה השלכות לא קטנות על המשך אורח החיים שלנו. כאשר אנחנו בשלבי לקיחת משכנתא אנו נצטרך לתכנן את המשכנתא תוך כדי מבט לעתיד. עלינו להבין מהי רמת ההכנסה הצפויה שלנו, האם יש הוצאות צפויות עתידיות כמו תינוק העתיד לבוא, שיפוץ רכישת רכב או אפילו חופשה גדולה אשר עלולה להכביד עלינו ועל היכולת שלנו לעמוד בהחזר החודשי.

לכן, כאשר אתם מתחילים לעבוד על המשכנתא אנו ממליצים לכם לבנות תמהיל משכנתא עם אפיון מלא של הפרופיל הפיננסי שלכם יחד עם יועץ משכנתאות. יועץ זה יעזור לכם להגיע אל המשכנתא הטובה ביותר בהתאם למצב הפיננסי שלכם כיום ובהתאם לתוכניות העתידיות שלכם. כמו כן, אותו יועץ לא הולך לשום מקום ונשאר זמין עבורכם גם למצבים בהם יכולת ההחזר שלכם או יורדת לשם מחזור משכנתא ושינוי תנאי ההלוואה(לא מעט מן הפעמים זוגות חסכו עשרות-עד מאות אלפי שקלים במחזור המשכנתא שלכם).

משכנתא לדירה ראשונה: אתם צריכים את גדלבסקי יועצים בצד שלכם

כאשר אנחנו מדברים על משכנתא לדירה ראשונה אנו מדברים על מלאכת מחשבת של ממש, כל בחירה ולו הכי קטנה הקשורה למשכנתא העתידית שלכם עשויה להשפיע באופן משמעותי על המשך החיים שלכם – לכן יש לעשות את הכל בצורה חכמה, בריאה ונכונה. גדלבסקי יועצים מתמחה בייעוץ משכנתאות. בשונה מהרבה נותני שירות אחרים בעלי החברה שמעון גדלבסקי הינו בעל תואר ראשון במימון, בעל תואר שני במנהל עסקים ומרצה בתחום הפיננסים באוניברסיטה.
מאחר וגדלבסקי יועצים מחזיקה בקשרים רבים במערכות הבנקאיות הלקוחות שלנו נהנים מטיפול מהיר, איכותי ושיעורי ריבית נמוכים במיוחד.

זה הזמן לחשוב על העתיד – משכנתא רק עם גדלבסקי יועצים

המלצות אחרונות

אפרת
ברצוני להודות מכל הלב לצוות המקצועי של גדלבסקי יועצים על שעזרו לי להגשים חלום בעזרת הכוונה, הייעוץ והטיפול המקצועי. אני חייבת להודות שהיו רגעים שאפילו לא האמנתי שאוכל להגשים את חלומי ואתם לא וויתרת.
יניב
אני רוצה להודות לגדלבסקי יועצים על הטיפול המסור, המקצועי והאמין שהעניק לנו בקבלת המשכנתא .הכל עבר דרך מנהל תיקי לקוחות ולא הינו צריכים להתרוצץ בבנקים הכל היה מסודר ומאורגן ולנו נשאר רק להגיע לבנק ולחתום. מומלץ בחום ובהמון אהבה תודה לכם מכל הלב.
שרה
שמענו בטלויזה שמחיר הריביות משתנה, לא הבנו עד כמה יוכלו גדלבסקי יועצים להשתמשת ברפורמה ולפחית את החזרים החודשים שלנו במאות שקלים ובלי להעריך את תקופת ההחזר. כמו לקבל העלאה בשכר בלי לבקשה, תודה לכם.
ואדים
נתקלתי במציאה, נכס שבעליו היו לחוצים למכור ולקבל את הכסף במהרה וכל זה בתקופת הקורונה שבה הבנקים לא תפקדו ולא היה שום מענה, גם לא טלפוני, גדלבסקי יועצים הצליחו לגייס לי מימון חוץ בנקאי מהיר וזול וכך לא פספסתי את עסקת חיי. ממליץ מנסיון אישי.
בריאן
כבר מהשיחה הראשונה היה אפשר להבחין שמדובר במקצוענים בתחום. היתי צריך הלוואה מהירה, זולה ובפריסה ארוכה , נשמע כמשימה בלתי אפשרי אך תודות לגדלבסקי יועצים,המשימה הושלמה בהצלחה. ממליץ לפנות לגדלבסקי יועצים יחסכו לכם הרבה לחצים ודאגות מיותרות באהבה בריאן.
Previous
Next
גלילה לראש העמוד
דלג לתוכן