חן שקלובר

גייסתי לחברות שבבעלותי 6,000,000 ש'ח באמצעות גדלבסקי-יועצים

החברות שבבעלותי מתעסקות בתחום התשתיות לתקשורת, יצור ואחזקה. אנחנו עובדים מול הגופים הגדולים במשק: משרד הבטחון, סלקום, אלישרא, לדיקו ועוד הפיתוח המהיר מחייב מימון לאורך כל הדרך. גייסנו באמצעות גדלבסקי-יועצים מעל 6 מ' ₪. המקצועיות והקשרים של גדלבסקי-יועצים מתאימים מאד לעסקים גדולים ומורכבים על צרכי האשראי המיוחדים שלהם. אני מעדיף להתרכז בניהול ולתת למקצוענים לטפל במימון של העסקים שלי". אני מאוד מרוצה ומוכן להמליץ באופן אישי, להלן מספר הנייד האישי שלי 054-8066730
חן שקלובר, בעל שתי חברות שביחד מעסיקות מעל ל 300 עובדים והמחזור הכולל מעל ל 100 מיליון₪.

בכל מה שקשור לגיוס מימון עסקי מקרנות ומבנקים אין מתחרים לגדלבסקי-יועצים

'צילום אחר' הוא עסק לצילום אירועים, סרטי תדמית וצילומי משפחה מקצועיים. זהו עסק שצריך מימון משמעותי, ביחוד לקניית ציוד. גדלבסקי-יועצים גייסו עבורנו מעל 650,000 ₪, חלקם מהקרן בערבות המדינה, וחלקם על ידי הקשרים ההדוקים שלהם עם הבנקים – מסניף בנק חדש שתומך בנו לאורך כל הדרך. השירות שלהם מצוין, מהיר, הגון, מקצועי. התנאים שקיבלנו – הרבה יותר טובים מהמקובל. הם לא נעלמים אחרי גיוס המימון ובעזרת הליווי המקצועי שלהם לאורך זמן יצרנו שותפויות אסטרטגיות עם אולמות אירועים מה שמכניס לנו כסף רב
אמיר הרוש, צילום אחר, מנכ'ל

אורן בנזרי

הבנקים קשים? יש מי שיודע לרכך אותם

וואו! נדיר שאתה מוצא אנשים כאלה שהולכים איתך לאורך כל הדרך. לא רק שגדלבסקי-יועצים גייסו עבורנו 500,000 מקרן מימון ובתנאים מועדפים, הם פתרו לנו קשיים שהיו עם הבנק(מכירים את הבנקים, הם קשים לפעמים) שלפני כן סירב לנו ואחרי הטיפול של גדלבסקי-יועצים לא רק שלא סורבנו, אף קיבלנו תוספת מימון של 200,000 ₪. מקצועיות מרשימה, ייעוץ פיננסי וגיוס אשראי. זאת לא רק הסיסמה שלהם אלא תוצאות מוכחות בשטח. אני ממליץ בכל ליבי על גדלבסקי-יועצים.
אורן בניזרי, מנכ'ל א.ב. שירותי בקרה 2012 בע'מ

רשת מסעדות פסטינה קיבלה מימון של 650 אלף ש'ח באמצעות גדלבסקי-יועצים

את הסניף הראשון של פסטינה פתחנו ב-2013 וב-2016 פתחנו סניף חדש ברחובות. שמעון גדלבסקי מגדלבסקי-יועצים ליווה אותנו לאורך כל הדרך ובעזרתו גייסנו מעל 650,000 ש'ח מהקרן בערבות המדינה, קרן של הסוכנות וקרן איפל'א התהליך היה קל, זול ומהיר וקיבלנו את הכסף בתנאים נפלאים. התכנית העסקית-פיננסית שקיבלנו ללא תשלום נוסף היתה בונוס שתרם לניהול נכון של העסק.
איתי אפשטיין, מנכ'ל

גדלבסקי-יועצים העניקו לי מימון מועדף למסעדת ג'וזפה דרך קרנות הסוכנות היהודית

ג'וזפה, המסעדה האיטלקית שבבעלותי נזקקה פעמיים למימון משמעותי. פעם ראשונה עם ההקמה ופעם שניה כשגדלנו ועברנו למקום חדש. גדלבסקי-יועצים בחנו את העסק, הכינו תכנית עסקית מתאימה ומצאו עבורי את קרן המימון הטובה ביותר עבורי. התוצאה: קיבלנו במהירות את מלוא המימון שרצינו, ועוד בתנאים מועדפים של פריים+1.5%! יש סיבה שאנחנו חוזרים לגדלבסקי-יועצים בכל פעם שאנחנו רוצים לפתח את העסק. מומלץ בחום!
דור בן ישי, מסעדת ג'וזפה, בעלים

לא רק שקיבלתי את הסכום שרציתי, קיבלתי הלוואה מיוחדת שהתאימה לי ללא ריבית בכלל!

עולם העסקים קשה לכולם, וביחוד אם את מנהלת-אשה. אבל שום דבר לא עוצר אותי בדרך להצלחה! האהבה שלי זה פרחים ואת האהבה הזאת הפכתי לעסק. כדי לקבל מימון מועדף פניתי לגדלבסקי-יועצים. לא רק שקיבלתי את הסכום שרציתי, קיבלתי הלוואה מיוחדת שהתאימה לי ללא ריבית בכלל! גדלבסקי-יועצים רגישים לצרכים הייחודיים של יזמיות ושל עסקים שמנוהלים על ידי נשים, יש להם קשרים עם גורמי מימון ששמחים לתמוך במגדר שלנו. הפרחים שלי פורחים, העסק פורח וגם אני! ממליצה בחום על גדלבסקי-יועצים
נטליה קופרמן, בעלת חנות פרחים MIX

לא רק שגייסתי סכום כסף משמעותי , קיבלתי גם יעוץ וליווי פיננסי שעזר לי להגדיל את הרווחיות בחברה

אלן קאר היא החברה המובילה בעולם בסדנאות גמילה מעישון. הסניף בישראל נחשב לסניף המוביל בעולם במספר הלקוחות יחסית לאוכלוסיה! אלן קאר ישראל נמצאת בהתפתחות מתמדת - הוספת סדנאות גמילה, הגעה לקהלים חדשים, שיפור המוצר והשירות. לחברה מתפתחת וביחוד כזאת בהתפתחות מואצת – יש צורך במימון. הצוות של גדלבסקי-יועצים בראשותו של שמעון גדלבסקי העניק לנו יעוץ כלכלי ופיננסי שהעמיק את הידע והשיטתיות שלנו בתחום ובנוסף עזר לנו להשיג מימון משמעותי שמאפשר לנו להגשים את התכניות הגדולות שבדרך. התהליך היה מקצועי, מהיר ומדויק! אני שמח להתווסף לרשימת הממליצים של גדלבסקי-יועצים
אסף אשכנזי, מנכ'ל אלן קאר ישראל .

סמי מאסעד תשתיות

הגדלנו את העסק פי 3 בעזרת המימון של גדלבסקי-יועצים!

אסאד תשתיות בע'מ, שאני אחד השותפים בחברה, נותנים שירותים של עבודות תשתית ומים. אנחנו עובדים מול ארגונים גדולים ובינהם חברת מקורות ומושבים חקלאיים. שמעון גדלבסקי מגדלבסקי-יועצים עזר לנו לפתח את החברה משמעותית, הגדלנו את המחזור העסקי פי 3 תוך ארבע שנים בלבד!!! . הוא גייס עבורינו 1,550,000 ש'ח בשלוש סבבים מקרנות מימון בעזרת קשריו הענפים עם הבנקים. קיבלנו יעוץ פיננסי מועיל, מר גדלבסקי ניתח בצורה מצוינת את צרכי המימון שלנו, בנה תכנית עסקית מעולה והדריך אותנו בפעילות מול הבנקים וקרן המימון. בעקבות זה קיבלנו את כל מה שרצינו, בצורה מהירה ובתנאי החזר מועדפים.
סמי עבדאלעאל, סמנכ"ל כספים באסעד תשתיות בע"מ

סלאח אלקרינאוי

אנחנו מבינים בחקלאות, גדלבסקי-יועצים במימון עסקים!

חברת ש.ס בני סולומאן אלגנא מחזיקה מעל 5000 דונם של גידולים חקלאיים. אנחנו מגדלים אבטיחים, חומוס, חיטה ומזון לבעלי חיים. בנוסף, אנחנו מעבדים שטחים חקלאיים עבור חקלאים אחרים. בעולם החקלאות צריך מימון! הדרך ארוכה מאז שאתה זורע ועד שאתה קוצר את הפירות. גדלבסקי-יועצים עבדו בשבילנו מספר פעמים וגייסו עבורינו מעל 700,000 ש'ח שנתנו לנו חמצן לפתח את העסק ולהרוויח בגדול. אנחנו מבינים בחקלאות, גדלבסקי-יועצים יודעים איך לממן את זה מהר, זול ובצורה מקצועית. מומלץ בחום!
סלאח אלקרינאווי, ש.ס בני סולומאן אלגנא

רוצה להיות סיפור ההצלחה הבא?



    סלאח אלקרינאווי

    לקנות 9 משאיות דורש מימון מיוחד

    מובילי האחים סלאח אלקרינאוי התפתחו מהר. תוך מספר שנים מועט רכשנו 9 משאיות והפכנו להיות חברה בע'מ. אנחנו מתמחים בהובלת סחורה חקלאית. גדלבסקי-יועצים היו שם כשהיינו צריכים לממן את כל הגידול הזה. קיבלנו תכנית עסקית מצוינת, כסף מהיר וזול מקרן מימון, יחס חם ומקצועיות שאין לכל אחד! אני שמח להמליץ לכל בעל עסק לבדוק את האפשרויות הרבות למימון שגדלבסקי-יועצים מציעים. לא תתאכזבו!
    סלאח אלקרינאווי, מובילי האחים סלאח אלקרינאווי 2012 בע'מ

    גייסנו מימון לעסק בארבע פעמים שונות באמצעות גדלבסקי-יועצים

    אנחנו מומחים בשירותי IT, ומחזיקים חנות ומעבדת מחשבים וסלולר. חזרנו לגדלבסקי-יועצים בכל פעם שהיינו צריכים לשדרג את העסק וקיבלנו מעל 600,000 ש'ח מקרן איפל'א(ללא ריבית בכלל!), מקרן נס והקרן בערבות המדינה בנוסף, פתחנו באמצעות הקשרים של גדלבסקי-יועצים חשבון בנק נוסף בבנק הפועלים בסניף מצוין שנותן לנו יחס ואשראי מצוינים.
    יעקב טרבלניק, טרבלניק-יולניק בע'מ

    קיבלתי הלוואה בלי ריבית בכלל!

    חושבים שהבנקים מנצלים אתכם? גדלבסקי-יועצים השיגו עבורי 90,000 ש'ח בלי ריבית בכלל! הכסף הזה איפשר לי לתכנן את העסק – מעבדה לתיקון מחשבים ניידים. איך הם עשו את זה? אתם מוזמנים לשאול אותם...
    לפני שקיבלתי את המימון הנפלא מגדלבסקי-יועצים פניתי לחברת מימון אחרת שמפרסמת בכל מקום והבטיחה לי הרים וגבעות. החברה האחרת לקחה כסף ו..נכשלה בהשגת המימון. כשפניתי לגדלבסקי-יועצים לא רק שקיבלתי את המימון הדרוש, ההלוואה שקיבלתי היא ללא ריבית בכלל. אני מאד מרוצה!
    ויטלי קונובלוב, מעבדה לתיקון מחשבים ניידים

    יניב ספר לופט לאירועים

    מנהל מוצלח צריך לדעת להשתמש במומחים

    בעסקים שלנו אנחנו הולכים בגדול. הקמנו את 'פרדייס' שהוא מתחם אירועים יוקרתי באור יהודה שכולל את מתחם הוילג' למסיבות, את מתחם הסיטי – 3 לופטים מדהימים לאירועים ואת מתחם הספא לטיפולים ופינוקים, ואנחנו בהקמה של מרכז אטרקציות לילדים וחוות סוסים בראשל'צ. כדי ללכת בגדול צריך לקבל מימון מתאים, עדיף מימון מועדף עם תנאי החזר וריביות טובים יותר מהמקובל בשוק. גדלבסקי-יועצים הם הכתובת הקבועה שלנו לתמיכה מימונית. בעזרת היעוץ והתכנון של שמעון גדלבסקי הצלחנו לגייס 800,000 ש'ח מהבנקים והקרן בערבות המדינה. בדיוק הסכום שהיינו צריכים, בדיוק בתנאים המועדפים שקיווינו לקבל. אני ממליץ!
    יניב ספר, בעלים פרדייז לופט לאירועים וספא

    התכנית העסקית של גדלבסקי-יועצים עזרה לי למכור עסק אחד ולממן את השני

    אני מנהל את מ. אירועים, עסק להרכבת במות והשכרת ציוד לאירועים. זה עסק שצריך הרבה כסף לרכישת ציוד ולשיווק. גדלבסקי-יועצים בנו עבורינו תכנית עסקית מיטבית שאפשרה לנו לגייס מעל 700,000 ש'ח מקרנות שונות. הכסף שקיבלנו היה בתנאים נפלאים, חלקו בריבית אפס(0% ריבית!) וחלקו בריבית וערבויות מופחתים. זה איפשר לי לחסוך אלפי שקלים על הוצאות מימון שוטפות. וזה לא נגמר כאן, כשרציתי למכור את אחד העסקים שבבעלותי, חנות פרחים, גדלבסקי-יועצים נרתמו למשימה ועזרו לי למכור במהירות ובמחיר מצוין
    מ. אירועים, מיכאל פלוטקין, מנכ'ל

    השיגו עבורינו 250,000 ש'ח במימון מועדף מקרן המימון של הסוכנות היהודית

    מסעדה זה אולי העסק הכי מסובך לניהול. עלות חומרי הגלם משתנה כל הזמן, צריך לשלם לעובדים וספקים, צריך מימון לערבויות מול ספקים גדולים כמו קוקה קולה ואחרים. המסעדה שלנו, מסעדת מזל, נחשבת לאחת המסעדות הקווקזיות הטובות בישראל. אפילו גיל חובב המליץ עלינו ואתר YNET בחר בנו בתור אחת המסעדות הטובות בארץ לאוכל ביתי. אני מבינה באוכל טוב ופחות מבינה בפיננסים. גדלבסקי-יועצים פתרו לי את הפינה הזאת. הכינו תכנית עסקית מתאימה והשיגו עבורינו 250,000 ש'ח במימון מועדף מקרן המימון של הסוכנות היהודית. מוצר מצוין שעשוי באהבה זה מה שאני עושה במסעדה שלי ואת זה אהבתי לקבל מגדלבסקי-יועצים. בתיאבון!
    מסעדת מזל

    גייסנו 400,000 ש'ח לירון פרויקטים באמצעות גדלבסקי-יועצים

    ירון פרויקטים מתמחים בחיפויי רצפה וקירות, עבודות צבע וגבס. העסק שלנו בצמיחה מהירה ואת זה לא יכולנו לעשות בלי שמעון מגדלבסקי-יועצים. קיבלנו 400,000 ש'ח במימון מועדף, מהיר ומדויק מהקרן בערבות המדינה.
    ירון בהומי, ירון שמח, ירון פרויקטים