משכנתא לסגירת הלוואת והקטנת החזר חודשי | גדלבסקי יועצים

אם הגעתם לעמוד זה סביר להניח כי אתם מחזיקים בחוב ו/או במספר חובות המקשים באופן משמעותי על החיים שלכם. אנו לא צריכים להסביר לכם על ההרגשה הלא נעימה, הלחץ, הסטרס ולפעמים גם הבושה הקיימת כאשר אתם עומדים אל מול ריבוי הלוואות. מכניסה לנתונים של הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה אנו מגלים כי למעלה מ – 50% מן התושבים בישראל מתקשים לסגור את החודש, 42% מן משקי הבית היו במצב של אוברדראפט לפחות פעם אחת בשנה. אך זהו לא סוף העולם, יש לכם אפשרות למרווח נשימה קטן תוך כדי סגירת הלוואות והקטנת החזר החודשי דרך משכנתא ייעודית.

משכנתא לסגירת הלוואות: משכנתא לכל מטרה

כאשר אנחנו מדברים על משכנתא לסגירת הלוואות וכיסוי חובות אנו נדבר ברוב המקרים על משכנתא לכל מטרה, לא פעם אנשים מוצאים את עצמם לוקחים הלוואה וסוגרים אותה עם הלוואה אחרת וכך מתחיל מעגל שלא ממהר להיגמר. כתוצאה מכך, לא מעט משפחות מוצאות את המשכורות החודשיות שלהן נבלעות עמוק בתוך האובר-דראפט ולעיתים נראה כי אין אור בקצה המנהרה. אחת הדרכים לסגור הלוואות קטנות, גדולות ואף להקטין החזר חודשי הוא דרך לקיחת משכנתא לכל מטרה. משכנתא זו למעשה ניתנת כנגד שעבוד של הדירה שלכם יחד עם רישום הערת אזהרה בטאבו.

משכנתא לכל מטרה: מה הם היתרונות?

לעיתים התהליך של משכנתא לכל מטרה יכול להיות מעט ארוך יותר מלקיחת הלוואה רגילה מאחר והבנק ישלח אליכם שמאי מטעמו על מנת להעריך את שווי הנכס הנוכחי טרם נתינת המשכנתא. יחד עם זאת, אנו רואים מספר בלתי מבוטל של יתרונות למשכנתא זו:

יכולת לקבל סכומי הלוואה גדולים
כאשר אנחנו מדברים על משכנתא לכל מטרה אנו רואים את האפשרות לקבל במקרים מסוימים עד כ – 50% מן שווי הנכס. לצורך העניין, שווי הנכס עומד על 1.5 מיליון שקלים, תוכלו לקבל הלוואה של עד 750,000!

 פריסה של משכנתא לכל דבר ועניין
עלינו לזכור כי עדיין מדובר פה במשכנתא לכל דבר ועניין, כתוצאה מזה אתם נהנים מפריסה רבת שנים של משכנתא ותוכלו להחזיר את ההלוואה לאורך זמן שיכול להגיע עד 30 שנה.

ריביות נוחות וזולות
משכנתא לכל מטרה נותנת לנו את האפשרות ליהנות מריביות זולות ונוחות. הריבית אותה הבנק נותן להלוואות ניתנת בהתאם לרמת הסיכון שלו – לקוחות בעלי מספר רב של הלוואות והחזר חודשי גבוה הם לקוחות בעל סיכון גבוה וכתוצאה מכך הבנק מספק להם ריבית גבוהה יותר. יחד עם זאת, כאשר אתם "משעבדים" את הנכס שלכם יש לכם למעשה בטוחה אל מול הבנק מה שגורם לו לתת לכם ליהנות מריביות נמוכות במיוחד.

ייעוץ פיננסי: לראות את האור בקצה המנהרה

אנו מאמינים כי הלוואות הם רק פלסטר, בהנחה והגעתם למצב בו אתם נגררים מהלוואה להלוואה ובכל חודש כל כספי המשכורת שלכם נבלעים עמוק בתוך חשבון הבנק סביר להניח כי אתם עושים משהו לא נכון מבחינת התנהלות כלכלית. גדלבסקי יועצים מלווה את כל לקוחותיה תוך כדי שהיא מאפיינת את הפרופיל הפיננסי שלהם ואת הדרכים בהם יוכלו לחזור לנהל תקציב משק בית נכון ובריא. יחד עם ייעוץ פיננסי וליווי נכון לניהול תקציב חיי משפחה בצורה נכונה אנו פועלים ללא לאות לשם הבטחת המשכנתא הטובה ביותר עבורכם ובהתאם לפרופיל הפיננסי שלכם – כך תוכלו להיות רגועים ולדעת כי אתם לא חוזרים אחורה.

גדלבסקי יועצים: עוזרים לכם לחסוך מאות אלפי שקלים
כאשר אנחנו מדברים על משכנתא לכל מטרה לשם איחוד הלוואות, סגירת הלוואות והקטנת החזר חודשי אנו מדברים על מלאכת מחשבת של ממש. חברת גדלבסקי יועצים מתמחה בייעוץ פיננסי, גיוס אשראי ומשכנתאות ובמשך השנים עבדה אל מול אלפי לקוחות בעולם הציבורי, העסקי והפרטי. במשך השנים צברנו לעצמנו מוניטין, ניסיון וקשרים במערכת הבנקאית ברמה הגבוהה והבכירה ביותר, כל אלו עוזרים לנו להשיג עבור לקוחותינו את התנאים הטובים ביותר תוך כדי התאמה אישית לפרופיל הפיננסי שלהם. אנו מזמינים אתכם לקבל מעטפת שלמה תחת מטריה אחת. זה הזמן לבחור נכון – בחרו גדלבסקי יועצים.

משכנתא לסגירת הלוואה והקטנת החזר חודשי נמצאת מרחק שיחת טלפון אחת – אנחנו מחכים!

המלצות אחרונות

אפרת
ברצוני להודות מכל הלב לצוות המקצועי של גדלבסקי יועצים על שעזרו לי להגשים חלום בעזרת הכוונה, הייעוץ והטיפול המקצועי. אני חייבת להודות שהיו רגעים שאפילו לא האמנתי שאוכל להגשים את חלומי ואתם לא וויתרת.
יניב
אני רוצה להודות לגדלבסקי יועצים על הטיפול המסור, המקצועי והאמין שהעניק לנו בקבלת המשכנתא .הכל עבר דרך מנהל תיקי לקוחות ולא הינו צריכים להתרוצץ בבנקים הכל היה מסודר ומאורגן ולנו נשאר רק להגיע לבנק ולחתום. מומלץ בחום ובהמון אהבה תודה לכם מכל הלב.
שרה
שמענו בטלויזה שמחיר הריביות משתנה, לא הבנו עד כמה יוכלו גדלבסקי יועצים להשתמשת ברפורמה ולפחית את החזרים החודשים שלנו במאות שקלים ובלי להעריך את תקופת ההחזר. כמו לקבל העלאה בשכר בלי לבקשה, תודה לכם.
ואדים
נתקלתי במציאה, נכס שבעליו היו לחוצים למכור ולקבל את הכסף במהרה וכל זה בתקופת הקורונה שבה הבנקים לא תפקדו ולא היה שום מענה, גם לא טלפוני, גדלבסקי יועצים הצליחו לגייס לי מימון חוץ בנקאי מהיר וזול וכך לא פספסתי את עסקת חיי. ממליץ מנסיון אישי.
בריאן
כבר מהשיחה הראשונה היה אפשר להבחין שמדובר במקצוענים בתחום. היתי צריך הלוואה מהירה, זולה ובפריסה ארוכה , נשמע כמשימה בלתי אפשרי אך תודות לגדלבסקי יועצים,המשימה הושלמה בהצלחה. ממליץ לפנות לגדלבסקי יועצים יחסכו לכם הרבה לחצים ודאגות מיותרות באהבה בריאן.
Previous
Next
גלילה לראש העמוד
דלג לתוכן