משכנתא שניה לכל מטרה | גדלבסקי יועצים

לא מעט פעמים אנו נמצא את עצמנו צריכים כסף נזיל כמה שיותר מהר מסיבות שונות: נסיעה לחו"ל, לימודים, חתונה של הבן, שיפוצים, טיפול רפואי, שדרוג רכב ואפילו פתרון במקרים של בעיות כלכליות שונות. הדבר הטבעי שאנחנו נעשה הוא להגיש בקשה לקבלת הלוואה – בין אם אנחנו מדברים על הלוואה בנקאית או הלוואה הניתנת במסגרת חוץ בנקאית. יחד עם זאת, רוב האנשים לא יודעים כי בהנחה ויש להם דירה בבעלותם הם יוכלו לקחת משכנתא לכל מטרה בריבית והחזר נמוכים ביחס לאלו שהיו ניתנים במסגרת הלוואה בנקאית או חוץ בנקאית. מה היא משכנתא שנייה לכל מטרה ואיך מקבלים אותה? גדלבסקי יועצים עושים לכם קצת סדר.

לקיחת הלוואה בתנאים נוחים: משכנתא לכל מטרה

לפני שאנחנו נדבר על איך אנו לוקחים משכנתא שנייה לכל מטרה כדאי שנבין מה היא משכנתא לכל מטרה. למעשה, התשובה נמצאת בגוף השאלה – המשכנתא ניתנת לכם לכל מטרה. אך עם ירידה לעובי הקורה אנו מגלים כי כל אדם בעל נכס יכול למעשה למשכן את הנכס שלו אל הבנקים למשכנתאות, להשתמש בנכס בתור בטוחה ולקבל הלוואה לכל מטרה אשר ירצה בתנאים נוחים במיוחד.

משכנתא לכל מטרה: האם כל אחד יכול לקבל?

למעשה כל בעל נכס אשר סיים את תשלומי המשכנתא שלו או לחילופין נשארה לו יתרה קטנה לסילוק בהתאם לשווי הנכס יכול להגיש בקשה אל הבנקים למשכנתאות לשם משכנתא לכל מטרה. סביר להניח כי המשכנתא תאושר מיד מאחר וישנה בטוחה אל מול ההלוואה (הנכס שלכם).

משכנתא שנייה לכל מטרה: כמה ניתן לקבל?

כאשר בודקים לעומק, אנו מגלים כי כל בנק מחזיק במדיניות שונה בכל הקשור למשכנתא שנייה לכל מטרה, יחד עם זאת אנו רואים כי הממוצע אותו רוב הבנקים מוכנים לתת הוא משכון של בין 40-50% מנכס הדירה (אגב, במקרים מסוימים אף יותר אך תצטרכו ליווי מקצועי לשם השגת מטרות אלו). לצורך העניין – לנדב ויעל יש נכס בשווי מיליון שקלים, הבנק יאשר להם בין 400-500 אלף משכנתא.

האם משכנתא שנייה לכל מטרה משתלמת?

זה הזמן להכריע את שאלת השאלות – כן, משכנתא שנייה לכל מטרה היא אפיק ההלוואה המשתלם ביותר לאנשים המחזיקים בנכס נדלנ"י. מאחר והריביות על המשכנתאות זולות ביחס אל ריביות של אפיקי הלוואה אחרים ומאחר והפריסה נוחה במיוחד(ניתן לפרוס את המשכנתא לתקופה של עשרות שנים), כמו כן ניתן לקבל הלוואה גדולה המגיעה עד ל – 50% מן ערך הנכס אותה רוב הסיכויים לא תשיגו בשום מקום אחר. כל אלו הופכים משכנתא זו להלוואה המשתלמת ביותר.

מה הם השימושים השכיחים במשכנתא לכל מטרה?

כאשר אנחנו מדברים על משכנתא לכל מטרה אנו רואים מספר רב של שימושים:

  • חובות וסיבוכים כלכליים
  • גיוס הון לשם השקעה (נדל"ן, שוק ההון וכו')
  • הפחתת החזרים בהלוואות קיימות
  • רכישת ו/או שדרוג רכב
  • חופשה
  • לימודים
  • חתונה של הבן/בת
  • בר/בת מצווה
  • שיפוצים
  • טיפול רפואי

אלו כמובן רק על קצה המזלג השימושים השכיחים והאפשריים ביותר במשכנתא מאחר ואלו ניתנים לכל מטרה.

משכנתא שנייה לכל מטרה: מלאכת מחשבת של ממש

למרות שמדובר בהלוואה יחסית בטוחה מאחר ויש לכם נכס שאתם משעבדים כנגד אל מול המשכנתא סביר להניח כי ההלוואה תאושר. יחד עם זאת, אנו מאמינים כי מדובר במלאכת מחשבת לכל דבר ועניין וכך אנו גם מתייחסים לעניין. אנו ממליצים לכם להתייעץ עם בעל מקצוע בעל ניסיון ומוניטין בכל הקשור לייעוץ פיננסי, ייעוץ משכנתאות וגיוס אשראי. יחד עם ליווי של איש מקצוע תוכלו להבטיח את תשלום הריביות הטובות ביותר ולהתאים את ההחזר החודשיים בהתאם לפרופיל הפיננסי שלכם – כך תוכלו להימנע ממצב עתידי בו תצטרכו לקחת הלוואה נוספת לשם סגירת הלוואה קיימת.

גדלבסקי יועצים: מתמחים במשכנתאות

גדלבסקי יועצים מתמחה בכל הקשור למימון ואשראי ושירתה במשך השנים אלפי לקוחות עסקיים ופרטיים. החברה מחזיקה בניסיון רב בתחום העסקים אשר נחשב לתחום סבוך במיוחד ומיישמת אותו גם על לקוחות פרטיים – מהירות עבודה, ריביות נמוכות וקשרים של שנים במערכת הבנקאית הופכים את גדלבסקי יועצים לבחירה האידיאלית בקרב אלפי לקוחות עסקיים ופרטיים.

משכנתא שנייה לכל מטרה? הרימו שיחה אל גדלבסקי יועצים עד היום!

המלצות אחרונות

אפרת
ברצוני להודות מכל הלב לצוות המקצועי של גדלבסקי יועצים על שעזרו לי להגשים חלום בעזרת הכוונה, הייעוץ והטיפול המקצועי. אני חייבת להודות שהיו רגעים שאפילו לא האמנתי שאוכל להגשים את חלומי ואתם לא וויתרת.
יניב
אני רוצה להודות לגדלבסקי יועצים על הטיפול המסור, המקצועי והאמין שהעניק לנו בקבלת המשכנתא .הכל עבר דרך מנהל תיקי לקוחות ולא הינו צריכים להתרוצץ בבנקים הכל היה מסודר ומאורגן ולנו נשאר רק להגיע לבנק ולחתום. מומלץ בחום ובהמון אהבה תודה לכם מכל הלב.
שרה
שמענו בטלויזה שמחיר הריביות משתנה, לא הבנו עד כמה יוכלו גדלבסקי יועצים להשתמשת ברפורמה ולפחית את החזרים החודשים שלנו במאות שקלים ובלי להעריך את תקופת ההחזר. כמו לקבל העלאה בשכר בלי לבקשה, תודה לכם.
ואדים
נתקלתי במציאה, נכס שבעליו היו לחוצים למכור ולקבל את הכסף במהרה וכל זה בתקופת הקורונה שבה הבנקים לא תפקדו ולא היה שום מענה, גם לא טלפוני, גדלבסקי יועצים הצליחו לגייס לי מימון חוץ בנקאי מהיר וזול וכך לא פספסתי את עסקת חיי. ממליץ מנסיון אישי.
בריאן
כבר מהשיחה הראשונה היה אפשר להבחין שמדובר במקצוענים בתחום. היתי צריך הלוואה מהירה, זולה ובפריסה ארוכה , נשמע כמשימה בלתי אפשרי אך תודות לגדלבסקי יועצים,המשימה הושלמה בהצלחה. ממליץ לפנות לגדלבסקי יועצים יחסכו לכם הרבה לחצים ודאגות מיותרות באהבה בריאן.
Previous
Next
גלילה לראש העמוד
דלג לתוכן