משכנתא למסורבי בנק | גדלבסקי יועצים

בית נאמן בישראל הוא אחד מן החלומות של כל הזוגות הצעירים והמשפחות בישראל, ברוב המקרים אדם מן השורה שירצה לרכוש דירה יצטרך לגשת אל הבנקים השונים יחד עם הון עצמי מינימאלי במטרה לקבל משכנתא. יחד עם זאת, לא מעט פעמים אנשים פונים אל הבנקים למשכנתאות ומקבלים מהם סירוב מסיבות שונות. אנשים אלו חושבים כי הסיכוי שלהם לרכוש דירה כבר לא נראה באופק וכי הוא כמעט אפסי, יחד עם זאת ישנם מספר דרכים בהם תוכלו לקבל את המימון לו ייחלתם כל כך. גדלבסקי יועצים המתמחה בייעוץ פיננסי וגיוס אשראי החליטה לעשות לכם סדר בראש.

הבנק סירב לתת לי משכנתא: מה יכולות להיות הסיבות?

לא מעט פעמים אנשים הניגשים אל הבנקים למשכנתאות נתקלים בסירוב ויד קרה, לעיתים רבות הסירוב מגיע כתוצאה מטעויות אנוש ו/או התנהלות שגויה אל מול הבנקים השונים. יחד עם זאת אנו רואים מספר סיבות לסירוב משכנתא מטעם הבנקים:

סירוב למשכנתא עקב BDI שלילי
כאשר אנחנו מדברים על BDI שלילי אנו למעשה מדברים על דו"ח נתוני אשראי אשר הגוף המממן אוסף עלינו, כל בעיה פיננסית הכי קטנה שהייתה לכם ב7 שנים האחרונות רשומה ועלולה להשפיע על דירוג נתוני האשראי שלכם – אלו יכולים להיות שיקים שחזרו, תשלומים שחזרו, מינוס בחשבון לתקופה מסוימת ולא מעט מקרים אחרים. מתן משכנתא יחד עם BDI שלילי היא מלאכת מחשבת של ממש אך עדיין אפשרית, לכן חשוב מאוד שיהיה מישהו בעל ניסיון בתחום לעזרה.

הון עצמי לא מספיק
הגשתם בקשה לשם קבלת משכנתא אך נתקלתם בסירוב. אחת מן הסיבות היא הון עצמי לא מספיק, לא מעט מן הפעמים אנו נרצה לקחת משכנתא גדולה אך הבנק יחליט כי ההון העצמי שלנו לא מספק. כמו כן, גם במקרים כאלו ניתן לטפל בבעיה דרך ייעוץ וליווי של בעל מקצוע

משכנתא למסורבי בנק

ותק בעבודה
זה נשמע לכם קצת מצחיק, אך כאשר אתם לוקחים משכנתא הבנקים למשכנתאות מסתכלים על הדברים הקטנים ביותר. אם אתם לא נמצאים בעבודה קבועה ומחליפים עבודות בקצב מסחרר סביר להניח כי הבנקים למשכנתאות ירגישו כי אין להם במה לאחוז – כתוצאה מכך יציעו ריביות גבוהות במיוחד או שלא יאשרו בכלל את בקשת המשכנתא היות והם רואים במצב כזה סיכון לא קטן.

גיל
כל בנק מחזיק במגבלות בהתאמה אישית בכל הקשור ללקיחת משכנתא, היות ומדובר בהלוואה ממוצעת של 25 שנה, אנו רואים כי בנקים מסוימים לא ממהרים לתת לאנשים בגילאים מסוימים לקחת משכנתא מאחר והם מפחדים כי יכולת ההחזר שלו תפגע עם השנים או שמא מצבו הבריאותי ידרדר.

הוצאה לפועל
בהנחה והוגשה נגדכם בשנים האחרונות תביעה אל מול הוצאה לפועל(גם אם אנחנו מדברים על התביעה השטותית והקטנה ביותר), סביר להניח כי מערכות הבנקים ידחו אתכם כבר באופן אוטומטי.

לא סוף העולם: קבלת משכנתא למסורבי בנק

במרוצת השנים הגיעו מאות לקוחות למשרדנו והרגישו כי חרב עולמם מאחר והם לא מצליחים להשיג משכנתא, לא מעט אפילו כמעט ויתרו על החלום הגדול של דירה והחליטו להמשיך לשלם את תשלומי השכירות החודשיים בידיעה כי דירה כבר לא תהיה להם. חשוב לנו להגיד לכם לפני הכל שלא מדובר בסוף העולם והכל אפשרי. יועצים פיננסים המתמחים במשכנתאות וגיוס אשראי יכולים לעזור לכם להפוך את הקערה על פיה, למצות את כל הזכויות שלכם, לטפל בכל הבעיות בגללן קיבלתם סירוב ולהגיש בקשה חדשה.

הבנק לא אישר למרות הכל: משכנתא חוץ בנקאית

לפעמים אנו מרגישים שעשינו הכל אך בכל זאת הבנק לא מאשר לנו את לקיחת המשכנתא, לא מעט פעמים אנו כלל לא אשמים ואלו רק המגבלות של בנק ישראל שמקשות עלינו(לרוב כתוצאה מעבר פיננסי בעייתי). אחד הדרכים הטובות ביותר להשגת משכנתא למסורבי בנקים היא דרך חברת אשראי חוץ בנקאית, חברות אלו פועלות בפיקוח משרד האוצר ונחשבות למקלות משמעותית מן הבנקים. כמו כן, עם ליווי של חברה המתמחה בייעוץ משכנתאות וגיוס אשראי תוכלו להיות בטוחים כי הריביות והתנאים אותם תקבלו יהיו זהים לבנק ואף במקרים מסוימים טובים אף יותר, כך שאפילו הרווחתם שהבנקים סירבו לכם מראש.

מסורבי בנק: אתם צריכים את גדלבסקי בצד שלכם

אם הגעתם לעמוד זה סביר להניח שאתם מסורבי בנק אך לא מתכוונים לוותר כל כך מהר, גדלבסקי מתמחה בייעוץ פיננסי וגיוס אשראי ועזרה במרוצת השנים למאות לקוחות מסורבים לקבל את המשכנתא המיוחלת ולהגשים את חלום רכישת הדירה בישראל. יחד עם ניסיון רב בעולם העסקים אותו אנו מיישמים גם על לקוחות פרטיים אנו מצליחים לפתור ביעילות ובמהירות מקרים מסובכים כמו מסורבי בנקים.

אתם מרחק שיחת טלפון אחת מן המשכנתא שלכם – אנו מזמינים אתכם להתקשר עוד היום!

 

המלצות אחרונות

אפרת
ברצוני להודות מכל הלב לצוות המקצועי של גדלבסקי יועצים על שעזרו לי להגשים חלום בעזרת הכוונה, הייעוץ והטיפול המקצועי. אני חייבת להודות שהיו רגעים שאפילו לא האמנתי שאוכל להגשים את חלומי ואתם לא וויתרת.
יניב
אני רוצה להודות לגדלבסקי יועצים על הטיפול המסור, המקצועי והאמין שהעניק לנו בקבלת המשכנתא .הכל עבר דרך מנהל תיקי לקוחות ולא הינו צריכים להתרוצץ בבנקים הכל היה מסודר ומאורגן ולנו נשאר רק להגיע לבנק ולחתום. מומלץ בחום ובהמון אהבה תודה לכם מכל הלב.
שרה
שמענו בטלויזה שמחיר הריביות משתנה, לא הבנו עד כמה יוכלו גדלבסקי יועצים להשתמשת ברפורמה ולפחית את החזרים החודשים שלנו במאות שקלים ובלי להעריך את תקופת ההחזר. כמו לקבל העלאה בשכר בלי לבקשה, תודה לכם.
ואדים
נתקלתי במציאה, נכס שבעליו היו לחוצים למכור ולקבל את הכסף במהרה וכל זה בתקופת הקורונה שבה הבנקים לא תפקדו ולא היה שום מענה, גם לא טלפוני, גדלבסקי יועצים הצליחו לגייס לי מימון חוץ בנקאי מהיר וזול וכך לא פספסתי את עסקת חיי. ממליץ מנסיון אישי.
בריאן
כבר מהשיחה הראשונה היה אפשר להבחין שמדובר במקצוענים בתחום. היתי צריך הלוואה מהירה, זולה ובפריסה ארוכה , נשמע כמשימה בלתי אפשרי אך תודות לגדלבסקי יועצים,המשימה הושלמה בהצלחה. ממליץ לפנות לגדלבסקי יועצים יחסכו לכם הרבה לחצים ודאגות מיותרות באהבה בריאן.
Previous
Next
גלילה לראש העמוד
דלג לתוכן